ندای شیعه

بسم الله الرحمن الرحیم

صحبت از خاک روضه است.
پدر خاک را که می بردند، چادرِ مادر خاکی شد، صورتش نیلی...
پدر خاکش گفتند: که پدر شیعه بود تا ابد: شیعه همان خاک است. شیعه گلویش پر از روضه است: روضه ی پدر، روضه ی مادر، روضه ی برادر، روضه ی خواهر، روضه ی دست و قبضه ی شمشیر، روضه ی صورت و سیلی، روضه ی در و آتش.
شیعه گلویش پر از روضه است و چشمش پر از اشک و دستش و سرش فدای مادر و پدر و و عمو...
باشد، وه باشد، صهیونیست باشد یا سگهای هارِ ولگرد غربی شیعه همان خاک است که سر در قدم مادر می گذارد و پیش پای چادرِ مادر فدا می شود.
خاک که می گویم روضه می خوانم، اشک امانم نمی دهد. پدر خاک، مادر افتاده بر خاک...
مهاباد- ایرنا- همدوش و همزبان با سراسر کشور مناطق کرد نشین آذربایجان غربی نیز با فریاد های دشمن شکن وحدت اقوام و مذاهب ندای قدس را سر دادند و یکبار دیگر ثابت د که هموطنان کرد و آذری و فارس در…



واژه شناسی شیعه

واژه شناسی شیعه



دسته بندی
تاریخ و ادبیات


بازدید ها
6


فرمت فایل
doc


حجم فایل
27 کیلو بایت


تعداد صفحات فایل
18




 واژه شناسی شیعه گزارش تخلف برای واژه شناسی شیعه



واژه شناسی شیعه


فروشنده فایل
کد کاربری 1079
تمام فایل ها

کاربر




کلیات (5-13)
1. واژه شناسی
1-1- معنای لغوی شیعه و تشیع



سوگ کاظم داغی به جان شیعه/ماتم سراگرفته کل جهان شیعه/معصومه ورضا شد غمگین داغ بابا/بوده هفتم عشق و امان شیعه/درسنگرولایت حامی دین و قرآن/حب علی و آلش باشدنشان شیعه/از نسل پاک احمدکاظم ولی دین بود/دشمن نشان گرفته روح وکیان شیعه/درماتم شهادت عزاگرفته/پ رشده به زندان یک باغبان شیعه/پایان غم رسیده باآن ظهورمهدی/یک روز خواهد آمد صاحب زمان شیعه/


تحقیق جامعه شیعه در مدینه
تحقیق-جامعه-شیعه-در-مدینه تحقیق در مورد جامعه شیعه در مدینه، در قالب word و در 71 صفحه، قابل ویرایش. بخشی از متن تحقیق: در آغاز بیان چند ویژگی، درباره اهمیت عمومی مدینه در تاریخ شیعه و نیز در تفکر مذهبی آن، بسیار مناسب است و ما باید به خاطر داشته باشیم فایل

ڇا شیعه قرآن جی تحریف جا قائل آهن؟ ڇا قرآن جی تحریف ممڪن آهی؟ تحریر: نوید حسین چنه (مٿین سوال بابت منهنجو ڏنل مختصر جواب) ✍جواب: مٿین سوال جون ٻه شقون آهن: هڪ اهو ته ڇا شیعه تحریف جا قائل آهن؟ تنهن جو جواب اهو آهی ته شیعه تحریف جا قائل ناهن: قانون اهو آهی ته هر مذهب جی مڙنی وڏن ۽ معتبر عالمن جی اتفاق سان ئی ان مذهب جا عقیدا معین ٿیندا آهن. ۽ شیعه مذهب جا معتبر عالم نه رڳو موجوده قرآن کی ڪنهن به قسم جی وڌاء ۽ گهٽاءُ کان پاڪ سمجهن ٿا ، بلڪی قرآن ۾ تحریف نبی ڪریم (ص) جی قرآنی معجزی جی بلڪل خلاف سمجهن ٿا. ادامه مطلب

پاو وینت بررسی تشیع لندنی و شیعه انگلیسی
1396-02-17 | توسط | دسته پاو وینت
پاو وینت بررسی تشیع لندنی و شیعه انگلیسی سلام به صفحه فایل پاو وینت بررسی تشیع لندنی و شیعه انگلیسی خوش آمدید. عنوان فایل ی: پاو وینت بررسی تشیع لندنی و شیعه انگلیسی حجم فایل : 1950 کیلوبایت پشتیبانی : برای دریافت پشتیبانی کافیست مشکل خود را با مشخصات خود و فایل به 09191809834 پیامک کنید. فایل […]
ادامه مطلب +

رشته شیعه شناسی از زیرمجموعه های کنکور تجربی در انتخاب رشته کنکور سراسری است . طبق دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ، پذیرش در رشته شیعه شناسی در های تی غیرانتفاعی صورت می گیرد . در این مقاله می خواهیم علاوه بر معرفی رشته شیعه شناسی ، ظرفیت این رشته در ها و دوره های مختلف و همچنین های پذیرنده رشته شیعه شناسی در انتخاب رشته تجربی را معرفی کنیم .


” پذیرش در رشته شیعه شناسی در های تی غیرانتفاعی صورت می گیرد “
ادامه مطلب...



رشته شیعه شناسی از زیرمجموعه های کنکور انسانی در انتخاب رشته کنکور سراسری است . طبق دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ، پذیرش در رشته شیعه شناسی در های تی غیر انتفاعی ومجازی غیر انتفاعی صورت می گیرد . در این مقاله می خواهیم علاوه بر معرفی رشته شیعه شناسی، ظرفیت این رشته در ها و دوره های مختلف و همچنین های پذیرنده رشته شیعه شناسی در انتخاب رشته انسانی را معرفی کنیم .


” پذیرش در رشته شیعه شناسی در های تی غیر انتفاعی و مجازی غیر انتفاعی صورت می گیرد “
ادامه مطلب...
آغاز به کار کنگره بین المللی نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم ی (در حال تکمیل)
از سوی پایگاه اطلاع رسانی دفتر معظم له منتشر شد:
ب ایی نمایشگاه در حاشیه کنگره نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم ی
?? همزمان با برگزاری کنگره بین المللی نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم ی در قم، نمایشگاه گرافیک و ع ی از فعالیت شیعیان ب ا شد. ادامه مطلب...

بسم الله الرحمن الرحیم—نظریات شخصی است-شناخت جریانات عراق- برمیگردد- به خصوصیات قبائل وفرهنگ قبائل نه مذهب قبائل؟؟- این سنت قبائل از قبل بود ومتاسفانه سالام نتوانست انرا ریشه کن کند- وتنها دربخش کوچگی بنام شیعه ان سنت ریشه کن شد- بنام عرف ویا عادت که برتراز است وانهم در مسائل قدرت اقتصادی و خلاصه میشود- عثمانی ها نتوانستند انراتضعیف کنندومجبور شدن باانها کناربیاینند وقبائل طرفدارخودرا تقویت کنند- انگلیسی هم میخواستندانرا تضعیف کنند وانها هم نتواستند وباز مجبورشدندباقبلئل طرفدارخودکنار بیانند وصدام میخواست انهارتصهیف کند ونتوانست وباقبائل مهم سنی مذهبطرفدارخوداش کنار اک ازمه سرازیر پول ودان قئرت وچشم پوشی از قاچاق های انها است وشیعه همیشه ندای وحدت وبرابری-وبرادری سرداده است وامید است ا این میراث شوم جاهلیت برای همیشه ریشه کن شود وفرهنگ عظیم شیعه الهام بخش ملت عراق گردد

بسم الله الرحمن الرحیم—نظریات شخصی است-شناخت جریانات عراق- برمیگردد- به خصوصیات قبائل وفرهنگ قبائل نه مذهب قبائل؟؟- این سنت قبائل از قبل بود ومتاسفانه سالام نتوانست انرا ریشه کن کند- وتنها دربخش کوچگی بنام شیعه ان سنت ریشه کن شد- بنام عرف ویا عادت که برتراز است وانهم در مسائل قدرت اقتصادی و خلاصه میشود- عثمانی ها نتوانستند انراتضعیف کنندومجبور شدن باانها کناربیاینند وقبائل طرفدارخودرا تقویت کنند- انگلیسی هم میخواستندانرا تضعیف کنند وانها هم نتواستند وباز مجبورشدندباقبلئل طرفدارخودکنار بیانند وصدام میخواست انهارتصهیف کند ونتوانست وباقبائل مهم سنی مذهبطرفدارخوداش کنار اک ازمه سرازیر پول ودان قئرت وچشم پوشی از قاچاق های انها است وشیعه همیشه ندای وحدت وبرابری-وبرادری سرداده است وامید است ا این میراث شوم جاهلیت برای همیشه ریشه کن شود وفرهنگ عظیم شیعه الهام بخش ملت عراق گردد
خدا را شکر دین همچون محمد(ص) ی دارد
خدا را شکر قران محمد(ص) کوثری دارد

وصی و جانشین مصطفی(ص) شد حیدر کرار(ع)
خدا را شکر شیعه تاج ف و حیدری دارد

به دل حب علی(ع) و آل حیدر(ع) دارم از اول
خدا را شکر شیعه مثل حیدر(ع) دلبری دارد

عسکری(ع) آمد که عالم را کند گلشن
خدا را شاکرم شیعه عسکری(ع) دارد

همه عالم اگر چه بر علیه شیعه می کوشد
هنوز از لطف حق، دین محمد(ص) مشتری دارد

اگر موج حوادث در مسیر کشتی دین است
چه غم وقتی که کشتی ناخدا و لنگری دارد

به می ما را چه حاجت، مست جام باده ی عشقیم
خوشا آن که از پیمانه ی دین ساغری دارد

علی(ع) یعنی کتاب و معنی قران علی(ع) باشد
بنازم شیعه را، به به، چه زیبا باوری دارد

من از آل علی(ع) دم می زنم تا جان به تن دارم
که باید توشه بردارد هر آن م ی دارد

ندارم در دلم تشویش و خوف از روز رستاخیز
چه غم آن را که در صحرای م یاوری دارد
خدا یک لحظه هم از بندگان خویش غافل نیست
خطا ممنوع، دنیا دادگاه و داوری دارد
سلام خدمت تمامی بازدید کنندگان
قبل از هر مطلبی اینو بگم که مسلمان بودن مهمه و شیعه و سنی هر دو برادرند
پس ی از مطالب ما ناراحت نشه !!!
و هدف از ساختن این پارسی بلاگ انتخاب مذهب صحیح است
سر آغاز هر کار، با ذکر هو
نبی را کند حفظ ، در نار او
تجلی کند حق تعالی عیان
گلستان شود،آتش آن عدو


ای که ندارم ی، غصه و غم ها بسی
کشت مرا عشق تو،داد مرا کی رسی
ای که شدم مست تو، شیفته ی روی تو
بی خود و دیوانه ام ،هیچ ندارم ی

تا به کی سر خم کنی جز بر خدا
تو گ می کنی پیش گدا
روح تو خواهان حق هر آن ودم
سر فرو آری به پیش بینوا



به دنیا آمد آن نور الهی
درون کعبه با اذن خ
دل هر شیعه را مسرور گرداند
وجود پاک و زیبای ولایی


های قلب من،ندای من
مانع رشد کار من،هوای من
روح و روان عشق من ،برای تو
گنج گران عشق من،خدای من

رمز نوای قلب من،شفای من
مستی و شورو عشق من،نوای من
فزون ز ارزش گهر،بهای تو
هست حروف شعر من،جزای من
قیام آ ین ولی، ندای حق
قیمت روی دیدنت،رضای حق
ظهورحجت خدا،دعای دل
کشتن نفس دون بود ،لقای حق
قیام آیت مبین، به پا شود
دشمن مرتضی علی ، فنا شود
روح و روان و جسم من،کشته شود
چه خوش که در ره خدا ،فدا شود

عمریست که من علی(ع) علی(ع) می گویم
بیمار توام، فقط تویی دارویم
راه تو که می رسد به جنات نعیم
راهیست که من به پای سر می پویم
---
ای نام تو تسبیح لب هر شیعه
یاد تو مناجات شب هر شیعه
نامت علی(ع) و عشقی مولا
یک جمله و لب مطلب هر شیعه
---
گفتیم قصیده ها، غزلها، بسیار
یا آن که رباعیات و دیگر اشعار
یک قطره هم از فضائلت گفته نشد
توصیف تو ساده نیست با این گفتار
---
عمریست طریق رستگاری جویم
راه نبی (ص) و راه علی(ع) می پویم
چون حب عشق در دل دارم
هر لحظه خدای را ثنا می گویم
---
آنان که به دل حب علی(ع) را دارند
از نور عشق مه رخسارند
جز مدح علی(ع) هیچ نگویند سخن
خوش سیرت و خوش صورت و خوش گفتارند
پیش خودم میگم بهش یه پیام بدم. بعد ندای عقلانیت میگه نده. اگه بدی آیدی شو عوض میکنه دیگه همین دوتا ع هم دیگه نمی بینی ازش. بعدش من به ندای عقلانیتم میگم. آخه تو چطور ندای عقلانیتی هستی؟ این مثلا تهه عقل و هوشت بود؟ تو الان باید بگی بابا ولش کن دیگه. بابا ول کن. جون مادرت ول کن. نفهم ول کن. الاغ ول کن.
آن که با هر مراسم یا عملی، ندای تفرقه بین مسلمین را ایجاد کند، حرام شرعی و خلاف قانونی انجام داده است.
کوثر وحی و گوهر یکتا
ترجمان ی و تقوا
گل گ ار احمد(ص) مرسل
ای تو محور برای آل عبا(ع)
مثل آئینه پاک و شفافی
تو لطیفی، لطیف چون رویا
هر چه خوبی است را تو آغازی
هر چه پاکی است را تویی معنا
با تو دنیا پر از صفا شده است
حجت حق تویی و روح دعا
ای تو ذکر قنوت وقت صلات
تا قیامت ز حق تو را صلوات
هر دو چشم تو اختر تابان
قلب پاک تو معدن ایمان
همه عالم قلیل و تو کوثر
حجتم نص آیه ی قران
ای تو آرامش قلوب بشر
ای تو بر دردهای ما درمان
آمدی و خدا به خود بالید
لب شیعه ز مقدمت خندان
ک شان ها چو موم در دستت
به دو عالم ی و سلطان
ای تو ذکر قنوت وقت صلات
تا قیامت ز حق تو را صلوات
کعبه و رکنی و مقامی تو
حجت حق به هر ی تو
نور الله و اکبری بانو
قمری، اختری، کدامی تو؟
نور حق در کلام حق پیداست
به خداوند آن کلامی تو
داده ما را خدای تو پیغام
وحی منزل تویی، پیامی تو
تو مهیمن، تو مو عزیز
و مصور تو و سلامی تو
ای تو ذکر قنوت وقت صلات
تا قیامت ز حق تو را صلوات
کعبه ی بی نشان شیعه تویی
ترجمان اذان شیعه تویی
سرور بانوان هر دو جهان
افتخار ن شیعه تویی
جان شیعه فدای مقدم تو
مادر مهربان شیعه تویی
سایه ی لطف توست بر سرما
تا ابد سایبان شیعه تویی
بی تو ما زندگان بی جانیم
به خدا روح و جان شیعه تویی
ای تو ذکر قنوت وقت صلات
تا قیامت ز حق تو را صلوات
قاری وحی چون تلاوت کرد
همه فضل تو را قرائت کرد
در کتابش خدای بی همتا
همه از فضل تو روایت کرد
کافر است آن که بی محبت تو
ادعا بر سر دیانت کرد
در سلام خود مومن
عاشقانه تو را زیارت کرد
و خدا آفرین به خود می گفت
م آمد، خدا قیامت کرد
ای تو ذکر قنوت وقت صلات
تا قیامت ز حق تو را صلوات
چو در خون غوطه ور گردید مولا از این دنیا رها و گشت والا
ندای فزت رب الکعبه سر داد برآمد ناله اش تا عرش بالا

سال 88 بود که ی ندای «این عمار» سر دادند. پس از قضایای حکمیت، حضرت مولای عشق دو تکه شد. خوارج سر بر آوردند. عرصه بر مولای رمضانیان تنگ آمد. عمار رفته بود، مالک رفته بود، حتی محمد بن بکر هم جام شهادت را نوشیده بود. بزرگان توسط معاویه به شهادت رسیده بودند. او مانده بود و چاه؛ چاهی که نقش هزاران غمخوار را برای او ایفا می کرد. ی نبود که حرفهای بلند او را برای مردم عامی ترجمه کند. ندای أین عمار سر داد و فرمود: «و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر». این ندا در طول تاریخ طنین انداز شد. ان شیعه یکی پس از دیگری از بی ی و بی یاری نالیدند و ما شیعیان بعد از شهادت و مرگشان تازه فهمیدیم چه نازنین انی را از دست دادیم. کلا ما شیعیان بسیار افراد کند ذهنی هستیم. از مولای رمضان تا ارباب عالمین تا حتی شهید مدرس همه از بی ی و بی یاری نالیده اند. اما حضرت روح الله امت خویش را عاشق بود. او میگفت ما حتی از امت صدر هم برتریم و تو چه میدانی که این حرف چیست! اما امروز؛ باز دوباره یکی از ان شیعه ندای این عمار سر میدهد، اما مطمئن باشند دشمنان که نخواهیم گذاشت پس از «أین»، «هل من ناصر» تکرار شود. ما ها، و امان از ما ها...امان از ما ها... همیشه دیر می فهمیم، دیر عمل میکنیم و البته ادعا داریم از هزار عمار بهتریم. امان از غفلت ما؛ اف بر اگر تاریخ دوباره «این عمار» بشنود، اف بر ... رمضان در راه است، دعایمان....نکنید. فقط او را دعا کنید که بیاید، که برسد، که او نور است و ما ظلمت...فقط او را دعا کنید.. اللهم عجل لولیک الفرج
از سوی پایگاه اطلاع رسانی دفتر معظم له منتشر شد:
ب ایی نمایشگاه در حاشیه کنگره نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم ی
?? همزمان با برگزاری کنگره بین المللی نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم ی در قم، نمایشگاه گرافیک و ع ی از فعالیت شیعیان ب ا شد. ادامه مطلب...
یکی از علائم حتمی ظهور است؛ ص که از آسمان شنیده می شود و در آن به معرفی حضرت مهدی و بیانِ نام، نسب و حقانیت ایشان و پیروانش می پردازد. این صدا را می توان معجزه دانست چرا که بدون هیچ وسیله ارتباطی، همگان آن را می شنوند! ندای آسمانی در احادیث شیعه و سنی، با چنین الفاظی مطرح شده است: ☑️ «ندا» : یعنی خواندن با صدای بلند؛ «صیحه» : یعنی صدای بسیار بلند با محتوا یا بدون محتوا؛ «صوت» : یعنی صدای سخن؛ «اعلان» : یعنی آشکار ؛ «فزعه» : یعنی ترسناک بودن آن؛ «هدَّه» : یعنی ص که از فرو ریختن یا انهدام چیزی شنیده میشود
زندگی سرشار از هزاران نگرانیست و ذهن از یک فکر به سوی فکر دیگر پرواز میکند در میان چنین هیاهویی شنیدن ندای خاموشی که در قلبم با من سخن میگوید, دشوار است. خـــــــدایـــــا: مرا موهبت آن بخش که ذهنم در کشاکش این غوغای روزمره بر تو متمرکز باشد و هر روز دقایقی با تو ارتباط برقرار کنم. چنان متبرکم کن که ندای تو را بشنوم و سیمای تورا که پر از لطف و زیبایی ست به چشم دل مشاهده کنم. الهی به امید تو (اسم نویسنده رو نمیدونم)
ویژگی هاى شیعه

ابو اسماعیل گوید به باقر (علیه السلام) عرض فدایت شوم، شیعه در محیطى که ما زندگى مى کنیم بسیار زیاد است.
فرمود آیا توانگر به فقیر توجه دارد؟
آیا نیکوکار از خطاکار در مى گذرد؟
آیا نسبت به یکدیگر همکارى و برادرى دارند؟
عرض نه.
فرمود آنها شیعه نیستند، شیعه ى است که این کارها را انجام دهد.

منبع: اصول کافى، دعائم ال ، حدیث 10

ی بارها در سخنرانی های خود با اشاره به حفظ اتحاد مسلمین جهان، بر وم وحدت بین شیعه و سنی تاکید کرده اند، موضوعی اساسی و مهم که از دیرباز یکی از راه های نفوذ دشمن بر مسلمین بوده و اهمیت آن در تمامی دوره های تاریخی به خوبی حس می شود.تاکیدی که بطور قطع برگرفته از کلام نافذ و بصیرانه مولای متقیان، المؤمنین علی (ع) در گنجینه گهربار نهج البلاغه است: پس بنگرید به آ کارشان «قوم بنی » آن هنگام که بین آنها تفرقه افتاد، و مهربانی و الفت ها بهم خورد و سخنها و دلها مختلف و گروه گروه شدند و بجان هم افتادند و پراکنده گشتند و با هم جنگیدند، پس خداوند، لباس عزت را از تن آنها برکند و فراوانی نعمتش را از آنها گرفت و آنچه باقی مانده، سرگذشت آنان است تا مایه عبرت، عبرت گیرندگان شود.بیانات سال 88 ی در جمع مردم سنندج است که در آن انقلاب با بیانی آشکار و رسا، حکم شرعی برهم زدن وحدت شیعه و سنی را اینگونه بیان می کنند: افرادی هستند که به بهانه مذهب، وحدت ملی ما را برهم می زنند، ی که ندای تفرقه بین شیعه و سنی را سر می دهد. این افراد مزدور دشمند، چه شیعه باشند چه سنی.
توسط انتشارات مؤسسه (ره)؛
کتاب «نقش فرهنگ شیعه در نهضت های معاصر ایران» منتشر شد
کتاب «نقش فرهنگ شیعه در نهضت های معاصر ایران» تألیف حجت ال مهدی ابوطالبی به همت انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی (ره) منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی مؤسسه آموزشی و پژوهشی (ره) این اثر پژوهشی در قلمرو تاریخ معاصر ایران است که ارائه تحلیل تاریخی از نقش فرهنگ شیعه در دوران معاصر ایران و نقد برخی تحریف های تاریخی در نهضت های معاصر ایران، از اه نگارنده این اثر است. ادامه مطلب...

اولین حضور در سطح اجتماع چند سال بعد از شروع سلطنت محمد رضا پهلوی و در اوایل دهه چهل زندگی او بود. در سال 1944 بطور ناشناس کتاب کشف الاسرار را در مقابل کتاب اسرار هزار ساله بدون امضایی بر ضد انی نوشت که اصلاحات در شیعه را تبلیغ می نمودند. این کتاب از طرف ت شیعه نوشته شد که با طرح ایده های اصلاحی به چالش کشیده شده بود. در این کتاب به انی ماند علی اکبر حکمی زاده رو مه نگار، اصلاح طلب، محمدحسن شریعت سنگلجی و همچنین به انی مانند روی حمله نمود.این کتاب نشاندهنده موضع سنتی و سخت در برابر چالشگران ت شیعه و همچنین مدرنیسم است. او در این کتاب حملات اصلاح طلبان را جزئی از نقش?? ا?پریالیسم برای نابودی شیعه می دانست.روحیه? مبارزه طلبی و تمرد الهام بخش اولین اثر منتشرشده توسط او، یعنی کشف الاسرار (تهران، 1324هجری شمسی) بود .
شیعه خطش ،خط شاه کربلاست
جوهرش خون و قلم تیغ ولاست
شیعه راهش راه زهرا و علیست
جان نثار خط سرخ مرتضاست
به تکفیری ها گفته بودند با کشتن هر شیعه به طبقات بالاتر بهشت می روید، مثلاً اگر یک شیعه بکشید، طبقه اول، دو شیعه بکشید طبقه دوم و به همین منوال بالا خواهید رفت و اگر ۸ شیعه را بکشید به اعلی علیین می رسید.
● تو شیعه هستی یا سنی؟ ■ شیعه! ● شیعه ی واقعی؟ ■ (با لبخند) ایشالله...❤
شهاب طباطب سخنگوی حزب ندای ایرانیان از انتخاب اعضای کمیته تشکیلات ندای ایرانیان در جلسه امروز شورای مرکزی خبر داد.
ستاره باشگاه آرسنال گفت: ابتدا با خانواده و سپس با مدیر برنامه های صحبت و در نهایت ندای قلبم را گوش .
خوی گفت:یکی از مهمترین افتخارات شیعه دردنیا برکات عاشوراست که این برکات و ارزش وحماسه درهیچ مذهب ،دین وآیینی وجود ندارد.
پاسخ کوبنده انقلاب در خصوص حکم شرعی اختلاف افکنی بین شیعه و سنی پاسخ کوبنده انقلاب در خصوص حکم شرعی اختلاف افکنی بین شیعه و سنی + ی بارها در سخنرانی های خود با اشاره به حفظ اتحاد مسلمین جهان، بر وم وحدت بین شیعه و سنی تاکید کرده اند، موضوعی اساسی و مهم که از دیرباز یکی از راه های نفوذ دشمن بر مسلمین بوده و اهمیت آن در تمامی دوره های تاریخی به خوبی حس می شود. تاکیدی که بطور قطع برگرفته از کلام نافذ و بصیرانه مولای متقیان، المؤمنین علی (ع) در گنجینه گهربار نهج البلاغه است: پس بنگرید به آ کارشان «قوم بنی » آن هنگام که بین آنها تفرقه افتاد، و مهربانی و الفت ها بهم خورد و سخنها و دلها مختلف و گروه گروه شدند و بجان هم افتادند و پراکنده گشتند و با هم جنگیدند، پس خداوند، لباس عزت را از تن آنها برکند و فراوانی نعمتش را از آنها گرفت و آنچه باقی مانده، سرگذشت آنان است تا مایه عبرت، عبرت گیرندگان شود. بیانات سال 88 ی در جمع مردم سنندج است که در آن انقلاب با بیانی آشکار و رسا، حکم شرعی برهم زدن وحدت شیعه و سنی را اینگونه بیان می کنند: افرادی هستند که به بهانه مذهب، وحدت ملی ما را برهم می زنند، ی که ندای تفرقه بین شیعه و سنی را سر می دهد. این افراد مزدور دشمند، چه شیعه باشند چه سنی.
رضا(ع) پس از آنکه سه ندای آسمانی در آ ا مان را معرفی کرد، فرمود: در این موقع فرج (و آزادى) مردم فرا مى ‏رسد.

فرانسیس فوکویاما در نشست بیت المقدس 1365

شیعه با2 بال پرواز می کند یک بال سرخ که ریشه در کربلا دارد دوم بال سبز یعنی امید به منجی عالم بشریت و یک زره به تن دارد به نام ولایت پذیری .

برای نابودی شیعه باید زره ولایت پذیری را از تن او درآورد سپس بالهای او را ش ت.

فرانسوا توال در کتاب ژئوپلیتیک شیعه:

شیعه به قدرتی تبدیل شده است که نمی توان با قدرت سخت افزارانه آن را حذف کرد بلکه در اینصورت شیعه مقاوم تر می شود.

تنها راه از پای درآوردن شیعه تهی سازی از درون است.

مارک پالمر " یکی از استراتژیست های معروف یی است که از او به عنوان یکی از نوآوران سیاست خارجی ایالات متحده نام می برند. پالمر در ت های نی ون، کارتر، ریگان و بوش در وزارت خارجه مشغول بوده و اکنون علاوه بر اینکه مدیر دپارتمان تحقیقاتی "مرکز سیاست خارجی سابان " در موسسه بروکینگز می باشد، عضو "کمیته خطر جاری " است

مارک پالمر خطاب به مقامات :

به قدرتی ش ت ناپذیر تبدیل شده است که با روشهای سخت نمی توان آن را از پای درآورد . تنها راه ش ت فروپاشی از درون است.

کنت پولاک استراتژیست یی

(نویسنده کتاب معمای ایرانی)

مابا یک قدرت ی روبرو هستیم که 30 سال پنج رئیس جمهور را با ش ت مواجه ساخته است.
ای یاران،
ای همقطاران مومن
علی امروز هم تنهاست-
او نسل بیدارش را به شناخت می خواند؟
کدامین شناخت؟
محبت علی در دل-
اقرار عشق علی بر زبان حقگو-
و معرفت راه پاک علی در علم و عمل.

*****

ت و ی علی و فرزندانش
منطقی برای عاشقان علم و عمل،-

و علی بزرگ الگوی انسان-
در همه ادوار تاریخ بشریت.

*****

گذشته گذشت.....
و شد آنچه نباید میشد-
ولی امروز-
چه می باید کرد؟

امروز باید برد-
دلمان را به مهمانی عقل،-
و از خود سوالی نماییم،راهگشا.
آیا امروز علی تنها نیست؟
آری آیا امروز علی تنها نیست؟
باید چشمها را باز کرد-
جور دیگر فهمید_ شید،
تا دگر بار حس کرد،
علی، فاطمه و فرزندانش تنهایند.

باید کاری کرد کارستان
تا راه علی مصون بماند-
از مکر و خدعه،
خنده به لبان، و تیغ در دستان،-
همان جبهه دشمنان ت و ولایت.

*****
باید دوباره رویید
باید پوست انداخت-
باید با قرآن دوست شد
و با نهج البلاغه آشتی کرد-
و به صحیفه سجادیه دل داد.

باید در دل،
باید در زبان و در عمل-
بود یک شیعه علوی راستین،-
اهل متانت،علم،منطق و عمل علوی-
و بی شک یک ایرانی علوی-
این چنین بوده و است،-
و امروز آگاهتر،بیدارتر،هوشیارتر-
اثبات می کند به جهانیان-
که تشیع علوی،-
فهم درست است-
و جز این نیست.

تشیع علوی، عمل به قرآن-
به سنت که در راه-
اهل بیت عصمت و طهارت هویداست.

آری آری شیعه علی بودن
پاسخی است به ندای وجدان،-
انسان سرگردان امروزی-
تاآرام گیرد با یاد خدا-
و راه پاک ،علی و فرزندان،-
و این تنها راه نجات ست.....


سال ده در هیجده ذی الحجه بود / کاروان حج ز حج برگشته بود در غدیر خم چون آمد نبی / امر رب آمد به تعیین ولی جبرئیل آن پیک رب العالمین / پر کشان از عرش آمد بر زمین گفت خدا فرموده بلغ یا رسول / ورنه رس نمی باشد قبول کرد اجرایش نبی امر خدا / گفت جمع گردند حجاج خدا جمع گشتند از یمین و از یسار / جمع آنها شد بیش از صد هزار برکه شد دریای مواج بشر / هر ی می گفت چه باشد این خبر از جهاز اشتران شد منبری / پا نهاد بر آن مقام ی بر فراز منبرش چون جا گرفت / دست دامادش علی بالا گرفت گفت هر ی را منم مولا و دوست / ابن عم من علی مولای اوست پیروی از او فرض است بر شما / دشمنش هرگز نبخشاید خدا دوست دارش ای خدا دوست علی / دشمنی کن دشمنانش را ولی شد خدا راضی ز کردار رسول / دین گشت در نزدش قبول مهر تایید خورد بر آیین ما / گشت دشمن نا امید از دین ما دین حق گردید کامل با / کرد نعمت با ولایت او تمام هیجده ذی الحجه روز عید شد / نزد شیعه بلکه خیرالعید شد ای غدیر ای برکه خاک حجاز / رود اقیانوس دین شد از تو باز نور حق گردید در تو منجلی / گشت کشتیبان دریایت علی ای غدیر نام تو آوازه گرفت / با ولایت نام تو سازه گرفت افتخار شیعه هستی ای غدیر / نام تو در قلب شیعه کرده گیر شیعه اندر روز تو شد شادمان / سربلند با نام مولای جهان شیعه باشد زنده با روز غدیر / ای علی جان دست عشاقت بگیر ما غدیرییم تا روز ابد / یا علی گوییم و الله و احد راجی امیدش به احسان علی است / داروی دردش ندای یا علی است «محمد رجب زاده (راجی )»


پسری آمده همنام رسول دوسرا
احمد دومی از نسل علی و زهرا
آمده تا که به اص بدهد
آمده تا که بود پرچم دین پابرجا
شیعه شد زنده به هر جمله قال الباقر
شیعه باقی است به ابقای کلام آقا
پاو وینت بررسی تشیع لندنی و شیعه انگلیسی
به صفحه فایل پاو وینت بررسی تشیع لندنی و شیعه انگلیسی خوش آمدید. به منظور مشاهده توضیحات بیشتر و روی دکمه سبز رنگ زیر کلیک کنید.
توضیحات بیشتر
سخنگوی حزب ندای ایرانیان ار انتخاب اعضای کمیته تشکیلات ندای ایرانیان در جلسه امروز شورای مرکزی خبر داد.


پاسخ کوبنده انقلاب در خصوص حکم شرعی اختلاف افکنی بین شیعه و سنی + ی بارها در سخنرانی های خود با اشاره به حفظ اتحاد مسلمین جهان، بر وم وحدت بین شیعه و سنی تاکید کرده اند، موضوعی اساسی و مهم که از دیرباز یکی از راه های نفوذ دشمن بر مسلمین بوده و اهمیت آن در تمامی دوره های تاریخی به خوبی حس می شود.تاکیدی که بطور قطع برگرفته از کلام نافذ و بصیرانه مولای متقیان، المؤمنین علی (ع) در گنجینه گهربار نهج البلاغه است: پس بنگرید به آ کارشان «قوم بنی » آن هنگام که بین آنها تفرقه افتاد، و مهربانی و الفت ها بهم خورد و سخنها و دلها مختلف و گروه گروه شدند و بجان هم افتادند و پراکنده گشتند و با هم جنگیدند، پس خداوند، لباس عزت را از تن آنها برکند و فراوانی نعمتش را از آنها گرفت و آنچه باقی مانده، سرگذشت آنان است تا مایه عبرت، عبرت گیرندگان شود.بیانات سال 88 ی در جمع مردم سنندج است که در آن انقلاب با بیانی آشکار و رسا، حکم شرعی برهم زدن وحدت شیعه و سنی را اینگونه بیان می کنند: افرادی هستند که به بهانه مذهب، وحدت ملی ما را برهم می زنند، ی که ندای تفرقه بین شیعه و سنی را سر می دهد. این افراد مزدور دشمند، چه شیعه باشند چه سنی

پاسخ کوبنده انقلاب در خصوص حکم شرعی اختلاف افکنی بین شیعه و سنی + ی بارها در سخنرانی های خود با اشاره به حفظ اتحاد مسلمین جهان، بر وم وحدت بین شیعه و سنی تاکید کرده اند، موضوعی اساسی و مهم که از دیرباز یکی از راه های نفوذ دشمن بر مسلمین بوده و اهمیت آن در تمامی دوره های تاریخی به خوبی حس می شود.تاکیدی که بطور قطع برگرفته از کلام نافذ و بصیرانه مولای متقیان، المؤمنین علی (ع) در گنجینه گهربار نهج البلاغه است: پس بنگرید به آ کارشان «قوم بنی » آن هنگام که بین آنها تفرقه افتاد، و مهربانی و الفت ها بهم خورد و سخنها و دلها مختلف و گروه گروه شدند و بجان هم افتادند و پراکنده گشتند و با هم جنگیدند، پس خداوند، لباس عزت را از تن آنها برکند و فراوانی نعمتش را از آنها گرفت و آنچه باقی مانده، سرگذشت آنان است تا مایه عبرت، عبرت گیرندگان شود.بیانات سال 88 ی در جمع مردم سنندج است که در آن انقلاب با بیانی آشکار و رسا، حکم شرعی برهم زدن وحدت شیعه و سنی را اینگونه بیان می کنند: افرادی هستند که به بهانه مذهب، وحدت ملی ما را برهم می زنند، ی که ندای تفرقه بین شیعه و سنی را سر می دهد. این افراد مزدور دشمند، چه شیعه باشند چه سنی.
پاسخ کوبنده انقلاب در خصوص حکم شرعی اختلاف افکنی بین شیعه و سنی + ی بارها در سخنرانی های خود با اشاره به حفظ اتحاد مسلمین جهان، بر وم وحدت بین شیعه و سنی تاکید کرده اند، موضوعی اساسی و مهم که از دیرباز یکی از راه های نفوذ دشمن بر مسلمین بوده و اهمیت آن در تمامی دوره های تاریخی به خوبی حس می شود. تاکیدی که بطور قطع برگرفته از کلام نافذ و بصیرانه مولای متقیان، المؤمنین علی (ع) در گنجینه گهربار نهج البلاغه است: پس بنگرید به آ کارشان «قوم بنی » آن هنگام که بین آنها تفرقه افتاد، و مهربانی و الفت ها بهم خورد و سخنها و دلها مختلف و گروه گروه شدند و بجان هم افتادند و پراکنده گشتند و با هم جنگیدند، پس خداوند، لباس عزت را از تن آنها برکند و فراوانی نعمتش را از آنها گرفت و آنچه باقی مانده، سرگذشت آنان است تا مایه عبرت، عبرت گیرندگان شود. بیانات سال 88 ی در جمع مردم سنندج است که در آن انقلاب با بیانی آشکار و رسا، حکم شرعی برهم زدن وحدت شیعه و سنی را اینگونه بیان می کنند: افرادی هستند که به بهانه مذهب، وحدت ملی ما را برهم می زنند، ی که ندای تفرقه بین شیعه و سنی را سر می دهد. این افراد مزدور دشمند، چه شیعه باشند چه سنی.